Home » D:News » ”Sarcastic Rover” nu este deloc impresionat de cei trei ani petrecuţi pe Marte

”Sarcastic Rover” nu este deloc impresionat de cei trei ani petrecuţi pe Marte

Publicat: 10.08.2015
Săptămâna trecută, Curiosity a sărbătorit al treilea an de când se află pe suprafaţa planetei Marte.

În timp ce oamenii de ştiinţă au sărbătorit această reuşită, rememorând toate informaţiile pe care umanitatea a reuşit să le obţină în aceşti ani, pe Twitter, ”replica ironică” a lui Curiosity, ”Sarcastic Rover” a avut grijă să îi amuze pe internauţi.

”2,5 miliarde de dolari ca să mă plimb fără ţel, să sap gropi şi să mănânc pământ. Ar fi trebuit să-l trimită pe copilul timid din tabăra de vară”, a scris Sarcastic Rover, pe 4 august, celor 136.000 de internauţi care îl urmăresc pe Twitter.

Contul a fost creat de comedianul canadian Jason Filliatrault ca o parodie a contului oficial de Twitter folosit de specaliştii NASA pentru a comunica principalele realizări ale sondei Curiosity.

Sarcastic Rover are de 10 ori mai mulţi fani decât contul creat de NASA, însă, de-a lungul anilor, acesta a evoluat de la o simplă satiră la un instrument de a populariza descoperirile ştiinţifice în rândul unui public la care nu ajung mesajele specialiştilor.