Home » D:News » Cartea de ştiinţă cu mai multe vânzări decât ”50 de umbre ale lui Grey”. Care este secretul

Publicat: 21.12.2015
Best sellerul ”50 de umbre ale lui Grey” are un concurent neaşteptat, o carte de 78 de pagini despre fizică vânzându-se în mai multe exemplare.

Din septembrie anul trecut, când a fost publicată, cartea lui Carlo Rovelli, ”Şapte lecţii scurte despre fizică”, s-a vândut în Italia de mai multe ori decât ”50 de umbre ale lui Grey”, best sellerul lui E.L. James, iar traducerea în engleză a devenit cea mai bine vândută carte nouă despre ştiinţă a editurii Penguin.

Care este secretul lui Rovelli?

Până la urmă, fizica nu este un subiect atât de popular, fiind chiar mai puţin populară decât subiecte precum matematica sau ingineria, scrie Business Insider.

Rovelli este un fizician interesat în mod special de gravitaţia cuantică, un domeniu care încercă să îmbine două mari teorii: teoria gravitaţiei a lui Isaac Newton şi teoria relativităţii a lui Albert Einstein. Acesta este şi un scriitor pasionat de ştiinţă, prin urmare este obişnuit să transforme idei complexe în concepte simple, uşor de înţeles.

Cartea acestuia ”acoperă fizica modernă şi este scrisă pentru oameni care nu ştiu nimic despre aceasta”. ”Ce este căldura? Ce este spaţiul? Ce este timpul? Şi mai ales… câte mistere mai există? Cartea se concentrează mai mult pe mulţimea de lucruri pe care nu le ştim decât pe ceea ce ştim”, spune scriitorul.