Home » D:News » Topul celor 40 cei mai inteligenţi oameni din istorie. Einstein este pe locul doi. În listă a intrat şi omul care a realizat crima perfectă

Publicat: 07.08.2016
Un grup format din cei mai inteligenţi oameni din lume a ajutat omenirea de-a lungul timpului. Inginerul din Chicago Libb Thims a realizat o listă a persoanelor care au schimbat lumea.

Din listă lipsesc, însă, Charles Darwin şi Stephen Hawking. Alte persoane consideră că inteligenţa lui Shakespeare nu poate fi comparată cu cea a lui Marie Curie. În listă sunt incluse personalităţile cu o rată a IQ-ului de peste 200.

Deoarece în timpul lui Nicolaus Copernicus nu existau testele pentru măsurarea IQ-ului, Thims a utilizat metodologia COX pentru a prezice IQ-ul personalităţilor istorice.

Mai jos găsiţi lista celor 40 cei mai inteligenţi oameni:

1. Lista îl clasează pe Johann Goethe drept cel mai deştept om din istorie, cu un IQ între 210-225. Acesta a creat prima teorie a evoluţiei, de asemenea a pus bazele chimiei şi a fost un geniu literar, abilitate reflectată în opera ,,Faust”.

2. Recunoscutul fizician şi creatorul teoriei relativităţii Albert Einstein este al doilea cel mai inteligent om din istorie, cu un IQ între 160-225

3. Pe locul trei se clasează Leonardo da Vinci, pictorul renascentist, arhitect, muzician, matematician, care a realizat portretul Mona Lisei şi şi-a imaginat elicoptere înainte ca acestea să fie inventate.

4. Issac Nwton se clasează pe locul patru. Celebrul fizician şi matematician englez care a formulat teoria gravitaţiei şi legea mişcării corpurilor avea IQ-ul între 190-200.

5. James Maxwell avea un IQ între 190 şi 205, acesta este un recunoscut fizician, predecesorul teoriilor lui Einstein. Acesta a dezvoltat teoria radiaţiilor electromagnetice.

6. Rudolf Clausius a fost un fizician german care a creat a doua lege a termodinamicii, de asemenea a fost primul care a sugerat că moleculele sunt realizate din atomi, acesta avea un IQ între 190-205.

7. Nicolaus Copernicus, matematicianul şi astronomul polonez a creat un nou model al Universului poziţionând Soarele în centrul acestuia. IQ-ul acestuia era situat între 160 şi 200.

8. Gottfried Leibniz avea un IQ între 182 şi 205. A fost un filozof german care a avut contribuţii masive în fizică, dar şi lingvistică,  dezvoltând o nouă lege a mişcării şi o filozofie a limbajului.

9. Cu un IQ între 200 şi 300, Wiliam Sidis este unul dintre copiii geniu considerat inspiraţie pentru filmul Good Will Hunting.

10. Thomas Young se situează pe locul zece cu un IQ între 185 şi 200. A realizat descoperiri în cadrul anatomiei umane şi în optică, inclusiv schimbarea formei ochiului atunci când focusează un obiect.

11. Carl Gauss avea un IQ între 250 şi 300, matematicianul de origine germană a fost un copil minune care a contribuit în domeniile  algebrei şi a statisticilor.

12. Galileo Galilei, faimosul matematician italian,a descoperit că Venus trece prin mai multe faze, iar Jupiter ar avea patru aştri selenari. IQ-ul acestuia era între 180-200.

13. Leonhard Euler este fondatorul disciplinei matematică, având un IQ între 180-200.

14. Nikola Tesla, inventatorul bobinei Tesla şi a sistemului de telecomunicaţii transatlantic, IQ-ul acestuia era între 140-310.

15. Wiliam Shakespeare  avea un IQ de 210, fiind cunoscut ca cel mai bun scriitor englez, realizând cele mai cunoscute opere din lume.

16. Francois-Marie Arouet este considerat unul dintre cei mai buni scriitori francezi. Acesta a fost un critic al lui Descartes, IQ-ul său fiind între 190-200.

17. Ettore Majorana, fizicianul italian, unul dintre experţii în care au descoperit reacţia particulelor subatomice, IQ-ul său situându-se între 183-200.

18. Emanuel Swedenborg avea un IQ de 165-210. A fost recunoscut pentru munca sa teologică, putând să descrie Raiul şi Iadul considerând că poate să le viziteze când doreşte.

19. Chrtopher Hirata a fost un copil minune, astrofizician angajat de NASA la doar 16 ani pentru a cerceta colonizarea planetei Marte, IQ-ul său fiind de 225.

20. John Stuard Mill, un filozof  care încă este contestat de politicienii din zilele noastre, Iq-ul acestuia fiind situat între 180-200.

21. Terence Tao, poreclit ,,Mozart al matematicii”. Tao a fost un copil minune care a contribuit la teoriile numerelor şi analiza armonică.

22. Hypatia of Alexandria a fost o femeie astronom şi matematician din secolul al-IV-lea, aceasta a fost ucisă pentru ideile sale futuriste, IQ-ul său fiind între 170 şi 210.

23. Hugo Grotius are un IQ de 200, fiind primul avocat din listă. Juristul olandez a contribuit la realizarea legilor internaţionale.

24. Thomas Wolsey, având acelaşi IQ ca predecesorul său, secundul lui Henry al-VIII-lea, a reuşit să controleze statul şi biserica din umbră.

25. Marie Curie, chimista şi fiziciana poloneză a fost un pionier al cercetărilor radioactivităţii. A fost prima femeie care a câştigat două premii Nobel, IQ-ul său fiind între 180-200.

26. Francis Galton avea un IQ de 200. Este inventatorul hărţilor meteo moderne şi a fost primul care a sugerat că prin amprente poate fi prins un criminal.

27. Kim Ung-Yong are un IQ între 200 şi 210 a fost un copil geniu, s-a vehiculat că la trei ani a început cursurile universitare şi la patru ani a învăţat să vorbească patru limbi.

28. Edith Stern este încă un copil geniu cu un IQ între 200 şi 203. Stern a fost crescută de tatăl său pentru a deveni omul perfect, a început facultatea la vârsta de 12 ani.

29. Dylan Jones a avut un IQ de 200, a absolvit facultatea la vârsta de 16 ani.

30. Sho Yano avea acelaşi IQ ca cel al predecesorului său, a fost cel mai tânăr student de la Universitatea din Chicago

31. Michael Grost a intrat la colegiu la 10 ani, acum lucrează în IT.

32. Naida Camukova a reuşit să înveţe să vorbească şapte limbi, IQ-ul său fiind de 200.

33. Michael Kearney a fost unul dintre copiii geniu diagnosticat cu ADHD, până la vârsta de 22 de ani a obţinut patru titluri.

34. Adragon De Mello avea un IQ de 400, fiind un copil geniu care a terminat universitatea la 11 ani.

35. Ainan Cawley este un copil minune britanic.

36. Marnen Laibow Koser avea un IQ de 268, este unul dintre copiii geniu care acum lucrează ca web developer şi compozitor.

37. Nathan Leopold avea un Iq între 200 şi 210. Copilul geniu a  devenit un criminal, împreună cu Richard Leob a ucis un băiat pentru a realiza ”crima perfectă”.

38. Christopher Langan a fost cunoscut ca cel mai deştept om din America. Acesta a dezvoltat Modelul cognitiv şi teoretic al Universului.

39. Marilyn vos Savant a avut un IQ între 127 şi 228, a fost un copil minune care a devenit scriitor.

40. Rick Rosner este un geniu neconvenţional, acesta a lucrat ca striper şi la TV, are un IQ între 140 şi 250.

În listă sunt incluse numeroase femei, dar mult mai puţine decât bărbaţii, deoarece femeile nu au avut parte de acelaşi nivel de educaţie.