Home » D:News » Când va veni de fapt sfârşitul lumii? Savanţii oferă un răspuns realist

Când va veni de fapt sfârşitul lumii? Savanţii oferă un răspuns realist

Publicat: 12.09.2017
Conform experţilor, în sistemul nostru solar va apărea un al doilea soare care va distruge planeta noastră.

Savanţii americani au analizat datele obţinute de la satelitul Gaia, ajungând la concluzia că Pământul îşi va întâlni sfârşitul peste 1,3 milioane de ani (dacă nu se întâmplă ceva până atunci), când planeta noastră va fi afectată de un bombardament masiv al cometelor, cauzat de apropierea celui de „al doilea soare”, Gliese 710, o pitică portocalie care are o masă de 1,7 ori mai mică decât cea a soarelui nostru, scrie micetimes.asia.

În prezent se află la 4 milioane de unităţi astronomice (o unitate astonomică este distanţa dintre Pământ şi Soare, aproximativ 150 de milioane de kilometri), dar experţii susţin că Gliese 710 se apropie de noi. Totuşi, chiar dacă ajunge la marginea sistemului nostru solar, corpul ceresc va provoca o „furtună gravitaţională”, în care orbitele cometelor şi asteroizilor se vor intersecta cu Terra.

Astfel, probabilitatea ca Pământul să nu fie lovit de o cometă sau asteroid este extrem de mică. Din fericire totuşi, acest lucru se va întâmpla peste mai bine de un milion de ani.

Se anunţă, din nou, sfârşitul lumii. Adepţii teoriei spun că este mult mai aproape decât se aşteaptă oricine

Un asteroid de aproximativ 30 de metri se va apropia de Pământ. Care vor fi efectele în cazul prăbuşirii obiectului spaţial

Ziua Asteroidului 2017. Care sunt cei mai periculoşi asteroizi care ar putea distruge Pământul?

Nu este un scenariu de film: asteroizii periculoşi vor fi distruşi prin explozii nucleare (VIDEO)