Home » D:News » Cum arată noua casă a sondei Cassini. Ultima imagine realizată înainte de întreruperea transmisiunii către Pământ

Publicat: 21.09.2017
Pe 15 septembrie, sonda Cassini a intrat în atmosfera lui Saturn, devenind parte din planetă. Deşi misiunea Cassini s-a încheiat, cercetătorii încă analizează imagini şi informaţii trimise către Pământ.

Cu câteva ore înainte de încheierea misiunii Cassini a realizat o ultimă imagine a destinaţiei sale finale. Gizmodo notează că sonda se afla la 654 de kilometri de Saturn atunci când a fost realizată imaginea.

Într-o zonă din fotografia alb-negru este reflectată lumina provenită de la inelele de gheaţă ale lui Saturn. Conform NASA, imaginea a fost realizată atunci când Saturn nu se afla pe traiectoria Soarelui, dar atunci când transmisiunea sondei cu Pământul s-a încheiat pe planetă era zi.

Sursa: NASA.gov

În cei 20 de ani de cercetare, Cassini a călătorit 7,9 miliarde de kilometri, a descoperit şase luni ale planetei şi a strâns 633 de GB de informaţii ştiinţifice.