Home » D:News » În 2018, omenirea ar putea descoperi o sursă nouă de energie pe Venus, iar China ar putea deveni prima putere din lume

Publicat: 02.01.2018
Mistica femeie Baba Vanga este faimoasă în întreaga lume pentru prezicerile sale privind noul an. Oamenii care cred în aceste preziceri consideră că acestea se vor împlini şi vor schimba lumea pentru totdeauna.

Aceasta ar fi prezis faptul că China va înlocui SUA şi va deveni prima putere mondială, iar cercetătorii vor găsi o nouă sursă de energie pe Venus, informează TeCake

Femeia de 85 de ani, originară din Bulgaria, a murit în august 1996 şi este un personaj cunoscut în Rusia pentru capacităţile sale de prezicătoare. Conform unor surse, aceasta ar fi prezis atacul din World Trade Center, Brexit-ul, ascensiunea ISIS, moartea lui Gandhi, tsunamiul din 2004 şi alegerea lui Barack Obama ca preşedinte SUA.

În cazul tragediei din 9/11, femeia a spus că două păsări de oţel vor ataca America. Lupii vor urla şi sângele oamenilor nevinovaţi va curge.

Conform trend-urilor actuale şi predicţiile pentru 2018 ar putea să fie reale având în vedere că economia SUA este în scădere, iar cea a chinezilor în creştere. De asemenea, şi NASA plănuieşte o misiune către Soare în 2018, în care gravitaţia lui Venus va fi utilizată pentru încetinirea sondei.

Aceasta a mai prezis că în anii 2262 şi 2304 vom putea înţelege călătoria în timp, iar până în 3797 tot ce se află pe Pământ va muri, omenirea colonizând alte planete din alte sisteme stelare. De asemenea, până în 4302 oamenii şi extratereştrii se vor înţelege între ei, iar în 5079 universul va muri.