Home » D:News » DESCOPERĂ ACUM: NASA va lansa un nou vânător de planete. Îngerii, de la mesagerii lui Dumnezeu la eroii umani. Miracolul Luminii Sfinte de la Ierusalim, o farsă din raţiuni financiare?

Publicat: 08.04.2018
NASA a decis că sonda Kepler are nevoie de un înlocuitor, astfel că îl va lansa pe TESS, care va face descoperiri ce ar putea răspunde întrebări privind existenţa extratereştrilor.
Cercetătorii au descoperit că Sahara, cel mai mare deşert din lume s-a mărit cu peste 10% în ultimul secol.

Pocniturile ce se aud atunci când sunt trosnite încheieturile au reprezentat un mister pentru cercetători pentru o lungă perioadă de timp. Însă, în prezent, specialiştii susţin că au descoperit originile acestui sunet.

Îngerii sau figurile angelice au intrat în conştiinţa generală dincolo de religie şi chiar de spiritualitate. În afară de influenţa însemnată asupra mentalului colectiv, originea lor datează dinaintea apariţiei creştinismului, fiind mesageri/punte de legătură între divinitate/zei şi oameni. Există însă controverse în jurul lor.

Istoria Luminii Sfinte de la Ierusalim este extrem de veche, datând probabil chiar de la momentul învierii lui Iisus. An de an, Patriarhul grec ordodox de la Ierusalim intră în Biserica Mormântului Sfânt din Ierusalim unde începe să se roage. Apoi, un foc se aprinde „în mod miraculos” cu ajutorul Sfântului Duh. Este miracolul Luminii Sfinte de la Ierusalim o farsă din raţiuni financiare?

Acestea au fost subiectele Descoperă Acum ale săptămânii pe care le puteţi urmări în video de mai sus, iar mai jos puteţi citi pe larg articolele: