continent

Monitorizările din satelit pe mai multe decenii au scos la iveală reducerea alarmantă a calotei glaciare din Antarctica

Descoperirea unui craniu fosilizat poate oferi noi informaţii despre primele mamifere şi divizarea supercontinentului Pangaea

Aşa arăta Pământul în urmă cu 2,4 miliarde de ani

De la formarea Lunii la erupţii catastrofale misterioase: top 10 descoperiri care au surprins geologii

Mulţi savanţi sunt de acord că va mai exista un supercontinent, dar nu cad de acord cu privire la forma acestuia

A fost descoperită o copie a ”Certificatul de Naştere al Americii” ce ar putea valora peste 1 milion de dolari – FOTO

Secretele Zeelandiei, continentul pierdut al Terrei, elucidate în urma unor forări

Veste îngrijorătoare din partea cercetătorilor: Antarctica devine verde şi de nerecunoscut. Imagini ULUITOARE – FOTO

Descoperirea care răstoarnă toate cunoştinţele despre geografie. S-a găsit un nou continent

O lume uitată: Dovezi cu privire la existenţa unui continent pierdut, vechi de 3 miliarde de ani, descoperite de savanţi

De câtă putere este nevoie de a distruge o galaxie sau o planetă

Super-erupţia care a provocat desprinderea a două continente. Ce s-a întâmplat în urmă cu peste 100 de milioane de ani

Se întâmplă ceva ciudat cu Pământul: Antarctica se înalţă cu o repeziciune neaşteptată!

Supercontinentele viitorului: cum va arăta Pământul peste 200 de milioane de ani?

Cum arată continentul pe care oamenii nu l-au văzut niciodată cu adevărat? (VIDEO)