studiu

NASA caută oameni pentru un studiu pe care îi va plăti cu 100.000 de dolari. Ce trebuie să faci pentu a primi banii este foarte simplu

De ce au astronauţii ochii aplatizaţi? Răspunsul obţinut după ani de cercetări

Cum a  murit Lucy, cel mai celebru strămoş? Cercetătorii au emis o nouă teorie

Cum a murit Lucy, cel mai celebru strămoş? Cercetătorii au emis o nouă teorie

Rutina haotică în care părinţii îşi cresc copiii le creează probleme ca adulţi. Una dintre ele este imposibilitatea de a îşi gestiona timpul

Şapte remedii casnice care chiar funcţionează

Descoperirea cercetătorilor germani: Găurile negre sunt, de fapt, doar nişte holograme

Tipul de telefon pe care îl ai spune multe despre tine. Persoanele care folosesc Android sunt, în primul rând, mult mai oneste decât cele care folosesc Apple

Unii dintre pacienţii care suferă de Alzheimer îşi pot păstra capacitatea cognitivă şi pot stoca amintiri

Cea mai faimoasă gorilă de munte a murit la vârsta de 38 de ani. Era cea mai longevivă membră a speciei

O nouă fosilă descoperită în Brazilia poate rescrie istoria dinozaurilor

Încălzirea climatică afectează deja întreaga viaţă pe Pământ

Blugii se pot purta doar până la vârsta de 53 de ani

De ce nu ne putem scoate o melodie din cap. Detaliile care fac diferenţa

Secretul unei vieţi sexuale fericite, descoperit de ştiinţă. ,,Viaţa sexuală este precum o grădină, trebuie udată şi  hrănită pentru a rezista”

Secretul unei vieţi sexuale fericite, descoperit de ştiinţă. ,,Viaţa sexuală este precum o grădină, trebuie udată şi hrănită pentru a rezista”

Un număr de peste 200 de specii de păsări riscă să fie pe cale de dispariţie, dar nu sunt repertoriate