Home » Natură » A fost descoperită o specie ÎNFRICOŞĂTOARE de dinozaur care seamănă cu un demon din filmul ‘Ghostbusters’ – VIDEO

Publicat: 13.05.2017
Oamenii de ştiinţă au botezat o specie de dinozaur care a trăit acum 75 de milioane de ani Zuul şi care avea dimensiuni impresionante.

În filmul “Ghostbusters” din 1984, Zuul era o creatură teribilă care a eliberat mai mulţi monştri în New York City, scrie RFI.

Oamenii de ştiinţă au realizat că dinozaurul care a trăit acum 75 de milioane de ani în nordul regiunii Montana de astăzi seamănă izbitor cu demonul din producţia cinematografică, potrivit sciencemag.org.

Zuul (dinozaurul) avea o lungime de şase metri şi o greutate de 2.500 de kilograme, cam cât rinocerul alb din prezent.

Animalul avea o coadă lungă ce se termina într-un fel de baros de opt centimetri grosime, pe care îl folosea cel mai probabil pentru a se apăra, potrivit unui studiu publicat în Royal Society Open Science.

Bătrânul dinozaur Zarafasaura Oceanis nu va mai fi vândut la licitaţie