Home » Știință » Descoperire UIMITOARE realizată de astronomi din întâmplare. Gigantul gazos Jupiter deţine 69 de Luni

Publicat: 17.06.2017
Jupiter a transmis către Terra informaţii cruciale în ultima perioadă, experţii susţin că planeta este cea mai mare şi cea mai veche din sistemul nostru solar.

Recent, un grup de astronauţi a descoperit că Jupiter mai deţine două Luni, astfel că numărul sateliţilor naturali ai planetei ajung la 69, informează Gizmodo.

Astronomul Scott Sheppard şi colegii săi au observat S/2016 J1 şi S/2017J1 pe 8 martie 2016, respectiv 23 martie 2017.

,,Încercam să observăm obiectele aflate în afara sistemului solar, Jupiter se afla din întâmplare în zona de observare,’ a declarat Sheppard. S/2-016 J1 realizează o orbită completă în jurul lui Jupiter în aproximativ 1,65 de ani în timp ce S/2017 J1 o realizează în aproximativ 2,01 ani.