Home » Știință » FOTO Cum arată Pământul şi Luna de la 64 milioane de kilometri depărtare. Imaginea UIMITOARE suprinsă de sonda Osiris-Rex

Publicat: 18.02.2018
O sondă NASA ce investighează un asteroid din apropiere a surpins o imagine remarcabilă cu ''dansul'' orbital al Pământului şi Lunii de la distanţă. Într-o imagine publicată recent de agenţia spaţială, Pământul şi singurul său satelit natural sunt cele mai luminoase corpuri spaţiale dintr-un fundal întunecat. Osiris-Rex a realizat imaginea de la 63 de milioane de kilometri depărtare de planta noastră.

Sonda Osiris se află pe traiectorie către asteroidul ”Bennu”, odată ajuns acolo va colecta probe din asteroid cu care se va întoarce înapoi pe Pământ. Conform Mail Online, asteroidul Bennu ar putea fi bogat în carbon şi ar putea conţine materii organice necesare vieţii primordiale.

Osiris-Rex a realizat imaginea cu ajutorul camerei NavCam1 Imager pe 17 ianuarie, în timp ce se îndrepta către ţinta sa finală, unde ar putea ajunge în august 2018. În imagine, Pământul este obiectul mai luminos, alături de el fiind vizibil un punct mai mic ce este Luna, iar celelalte mici lumini sunt de fapt constelaţii. ”Grupul de stele luminoase din stânga sus sunt Perseidele din constelaţia Taurului. Iar în colţul de sus dreapta poate fi observată Hamal, cea mai luminoasă stea din constelaţia Vărsătorului,” a declarat NASA.