Home » Cultură » Descoperă Acum: Ce îl face pe celebrul Wim Hof să reziste la frig? ”Widow Maker”, cel mai letal atac de cord. Primele stele care au luminat universul

Publicat: 10.03.2018
„Omul gheţii”, aventurierul olandez Wim Hof, a stabilit unele recorduri impresionante în ceea ce priveşte rezistenţa la frig, o abilitate atribuită unei tehnici dezvoltate chiar de el care presupune meditaţie şi exerciţii de respiraţie. Acum, cercetătorii au descoperit mecanismul cerebral care îl face să reziste la frig, iar implicaţiile sunt majore.
 Atacul de cord este una dintre cauzele care provoacă cele mai multe decese în întreaga lume. Există un tip de atac de cord, denumit „widow maker” („făcătorul de văduve”), care este cu adevărat letal.

Astronomii au detectat semnalul apariţiei primelor stele ce au luminat universul, iar observaţiile au fost catalogate de către specialişti ca fiind ”revoluţionare”.

Acestea au fost subiectele Descoperă Acum ale săptămânii, le puteţi viziona mai sus, iar mai jos puteţi citi articolele pe larg: