Home » Cultură » DESCOPERA ACUM: Drona subacvatică a lui Putin! O mare parte a vitaminelor şi suplimentelor nu oferă niciun efect pozitiv. De ce păsările nu au dinţi?

Publicat: 02.06.2018
Rusia dezvoltă drone subacvatice ce ar putea transporta un focos nuclear de două megatone capabil să distrugă porturile vestice.
Unele dintre cele mai des consumate vitamine şi suplimente nu au niciun efect asupra organismului, sugerează un nou studiu realizat de cercetători din cadrul Universităţii din Toronto.

Păsările din prezent, descendente ale dinozaurilor, şi-au pierdut dinţii în timpul evoluţiei pentru a putea ecolza ouăle mai repede şi a avea mai multe şanse de supravieţuire. Aceasta este concluzia cercetătorilor de la Universitatea din Bonn într-un studiu publicat recent în jurnalul „Biology Letters” (Societatea Regală).

Acestea au fost subiectele Descoperă Acum de săptămâna aceasta pe care le puteţi urmări în videoclipul de mai sus, iar mai jos puteţi citi articolele integral: