Home » Cultură » Descoperă Acum: Riscurile mâncării prăjite. Strămoşii omului s-au împerecheat şi au ocupat faimoasa peşteră Denisova. Pe muntele Himalayei, se face un experiment de interes global

Publicat: 03.02.2019
La o mare altitudine din Himalaya se află Sikkim, unul dintre cele mai mici state din India. Aici, oficialităţile statului vor demara un experiment de interes global.

Consumul regulat de mâncare prăjită a fost asociat, într-un studiu realizat asupra populaţiei Statelor Unite, cu un risc ridicat de deces printre femeile mai bătrâne aflate la menopauză.

Cercetătorii au modificat genetic găinile pentru a depune ouă ce conţin în interior medicamente pentru artrită şi unele forme de cancer.

Două noi studii prezintă momentul în care peştera Denisova din munţii Altai, Asia, a început să fie ocupată de strămoşii omului modern, dar şi momentul în care Denisovanii şi Neanderthalienii s-au întâlnit şi împerecheat în acest loc.

Moartea lui Alexandru cel Mare, unul dintre cei mai cunoscuţi comandanţi militari din istorie, a fost un mister, iar teoriile cu privire la decesul său sunt nesfârşite. O nouă teorie indică posibilitatea ca acesta să fi avut o boală extrem de rară.

Acestea au fost subiectele Descoperă Acum din perioada 28 ianuarie –  1 februarie 2019 pe care le puteţi urmări în video de mai sus, iar mai jos puteţi citi subiectele pe larg: