Prima pagină Cultura

Descoperă Acum: Urme de materie organică pe unul dintre sateliţii lui Saturn. Cancer de plămâni la şoarecii de laborator, din cauza ţigărilor electronice

Redactia Descopera.ro | 10.12.2019 | ● Vizualizări: 889

Mult timp s-a considerat că vulcanii sunt responsabili pentru eliberarea în atmosferă a celor mai mari niveluri de dioxid de carbon. Un studiu amplu a scos însă la iveală că oamenii produc de 100 de ori mai mult dioxid de carbon faţă de vulcani.

Satelitul Enceladus al planetei Saturn, unul dintre potenţialii candidaţi pentru existenţa formelor extraterestre de viaţă, găzduieşte substanţe organice pe suprafaţa lui.

Implantarea unor electrozi în apropiere de nervii coapsei a permis utilizatorilor de proteze să experimenteze senzaţii reale.

Expunerea la fumul ţigărilor electronice a determinat apariţia cancerului la plămâni la şoareci de laborator.

Tulburarea de stres post-traumatic, de care suferă  cel puţin opt milioane de oameni numai în Statele Unite, are o bază biologică.

Acestea au fost subiectele Descoperă Acum din perioada 7-11 octombrie 2019, pe care le puteţi vedea în video de mai sus, iar mai jos puteţi citi articolele pe larg: