Prima pagină D:News

Cercetătorii au descoperit un secret graţie căruia putem arde cu 20% mai multă grăsime

Redactia Descopera.ro | 01.25.2013 | ● Vizualizări: 440
Cine aleargă înainte de micul dejun are şanse mai mari de arde grăsimile, sugerează un nou studiu     + zoom
Galerie foto (1)

Toată lumea ştie că activitatea fizică este benefică pentru sănătate, însă o nouă cercetare sugerează că şi perioada zilei în care efectuăm mişcare contează aproape la fel de mult ca efortul fizic în sine.

Cercetătorii de la Universitatea Northumbria s-au întrebat dacă sportul efectuat dimineaţa, înainte de consumarea micului dejun, îi va face pe oameni să aibă un apetit sporit în cursul zilei, mâncând mai mult şi eliminând astfel orice efect pozitiv pe care activitatea fizică l-ar fi avut asupra efortului de a slăbi.

Oamenii de ştiinţă au efectuat un studiu pe 12 bărbaţi tineri activi din punct de vedere fizic. După ce au fost împărţiţi în două grupuri – persoane care au mâncat micul dejun şi persoane care nu au mâncat – fiecare dintre bărbaţi  a efectuat un exerciţiu pe banda de alergare la ora 10 dimineaţa. După efortul fizic, participanţii au savurat un milkshake de ciocolată. La prânz, voluntarilor li s-a servit o masă cu paste, cercetătorii sugerându-le să mânânce până când se simt sătui. Ulterior, cercetătorii au calculat consumul de energie şi de grăsimi la prânz, luând în calcul şi cantitatea de energie şi de grăsime consumată în timpul efortului fizic.

Cercetătorii au descoperit că participanţii care nu mâncaseră micul dejun înainte de a face sport nu au consumat calorii suplimentare la prânz şi nici nu au prezentat un apetit sporit în timpul zilei. De asemenea, oamenii de ştiinţă au descoperit că persoanele care nu mâncaseră micul dejun înainte de a efectua exerciţiul pe banda de alergare au ars cu 20% mai multe grăsimi decât persoanele care mâncaseră micul dejun. Acest rezultat sugerează că persoanele care doresc să slăbească ar putea lua în calcul efectuarea de exerciţii fizice înainte de micul dejun.



Studiul a fost publicat în British Journal of Nutrition.

Sursa: Medical Daily

ASCULTĂ CE GÂNDEȘTI