Home » D:News » Cum va arăta Facebook peste alţi 10 ani. Reţeaua socială se va transforma radical şi puţini ar fi de acord cu noua ei formă

Cum va arăta Facebook peste alţi 10 ani. Reţeaua socială se va transforma radical şi puţini ar fi de acord cu noua ei formă

Cum va arăta Facebook peste alţi 10 ani. Reţeaua socială se va transforma radical şi puţini ar fi de acord cu noua ei formă
Publicat: 05.02.2014
Cu ocazia aniversării a 10 ani de la lansarea Facebook, Dan Kirby, fondatorul Techdept, a prezentat cum ar putea să arate pe viitor această reţea de socializare.

Peste alţi 10 ani, adică în 2024, Facebook va deveni un loc unde fiecare utilizator îşi va înregistra fiecare aspect al vieţii, dar nu doar atât, crede Kirby. Lucrurile vor merge mai departe, pentru că întreaga viaţă va fi împărtăşită cu prietenii online, astfel încât nu vor mai exista secrete, scrie Daily Mail.

În viitor, reţeaua va putea monitoriza toate stările fiziologice ale utilizatorilor, cum ar fi bătăile inimii, dar şi visele. Acestea sunt foarte importante, pentru ca firmele de publicitate să ştie exact ce aspiraţii are fiecare.

Visele utilizatorilor vor putea fi monitorizate cu ajutorul unui instrument numit Dreamify. Acesta le va permite să-şi noteze visele imediat ce se trezesc şi va afla de asemenea ce tulburări de somn are fiecare. În plus, prietenii vor fi la curent cu aceste vise şi vor afla când cineva îi visează.

O altă aplicaţie, Walkify, ar putea urmări activităţile fizice ale utilizatorilor. Fiecare va şti câţi paşi a făcut zilnic şi dacă a reuşit să slăbească.

La fel, aplicaţia Healthify, va folosi informaţii conform profilului ADN al utilizatorului şi va monitoriza starea lui de sănătate.

La rândul său, David McNamara, expert în strategie la reţeaua Iris, crede că în 2024 Facebook va cumpăra mai multe posturi de televiziune şi aceste canale vor fi conectate la reţeaua socială.

Andy Headington, CEO la Adido, spune că Facebook va intra şi pe piaţa ofertelor speciale şi a voucherelor, eliminând concurenţi precum Groupon sau Amazon Local.

Facebook s-a lansat pe 4 februarie 2004, fiind iniţial un proiect al unor studenţi de la Harvard, care încercau să ţină legătura cu alţi colegi prin intermediul unui site.

În prezent, Facebook are 1,2 miliarde de utilizatori, dar numai 10% din aceştia publică zilnic pe reţeaua socială, arată un studiu realizat de Pew Reasearch. Asta înseamnă că utilizatorii nu sunt interesaţi de viaţa altora, vor doar sa scrie despre ei, nu prea comentează şi nu dau share. Mai mult, 36% dintre persoanele chestionate în studiu au declarat că sunt derenjate de utilizatorii care postează prea des.

Sursa: Daily Mail

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase