Home » D:News » Imagini rare surprinse de NASA cu ajutorul telescopului Hubble. „Sunt adevărate comori” (Galerie FOTO)

Publicat: 26.04.2014
Cercetătorii au găsit în arhivele Hubble două fotografii care surprind un fenomen rareori observat: formarea unui sistem planetar. Pozele au fost prelucrate cu ajutorul noilor tehnologii, pentru a fi mai clare.

Potrivit NASA, aceste două fotografii sunt adevărate „comori”. Pozele, descoperite de Remi Soummer, de la Space Telescope Science Institute din Baltimore, au fost realizate de telescopul Hubble în 1999, respectiv 2006.

La o prelucrare mai atentă a imaginilor, se poate observa discul din jurul stelelor, unde se formează planetele.

Tot aşa arăta şi sistemul nostru solar în timpul formării sale, în urmă cu aproximativ 4,5 miliarde de ani.

În total, NASA are acum 23 de fotografii care surprind procesul de formare a unui sistem solar. Câteva din acestea pot fi văzute în Galeria Foto.

Sursa: Gizmodo