Home » D:News » A fost cea mai mare creatură de pe Pământ. Cum arăta acest „monstru” înalt cât un bloc de 7 etaje? (FOTO)

Publicat: 19.05.2014
Acesta este cel mai mare dinozaur care a trăit vreodată pe Pământ. Oasele fosilizate descoperite de antropologi în Argentina arată că avea aproximativ 20 de metri înălţime şi 40 de metri lungime.

Experţii crde că acest „monstru” care cântărea aproximativ 77 de tone făcea parte din specia titanosaur, reprezentată de ierbivore uriaşe, care au trăit la sfărşitul perioadei Cretacic.

Rămăşiţele au fost observate de un fermier, în deşertul de lângă La Flencha, în Patagonia.

Fosilele au fost apoi analizate şi excavate de o echipă de paleontologi condusă de Jose Luis Carballido şi Diego Pol. În total, sunt 150 de oase, reprezentând scheletele parţiale ale 7 dinozauri.

Experţii au calculat greutatea animalului în funcţie de dimensiunea celui mau mare femur găsit. Astfel, ei şi-au dat seama că tocmai au descoperit cel mai mare animal care a trăit vreodată pe planetă.

Când stătea cu gâtul ridicat, dinozaurul, care încă nu are un nume, era la fel de înalt ca un bloc de 7 etaje. Această specie gigantcă trăia în pădurile din Patagonia acum 100 de milioane de ani.

Până acum, paleontologii consiederau că Argentinosaurus era cel mai mare animal din lume, dar acesta era cu 7 tone mai slab.

Pentru că nu au încă un schelet complet, experţii nu pot stabili exact cum arăta acest dinozaur, dar pot estima forma şi dimensiunea lui.