Home » D:News » Un prădător gigantic a atacat şi mâncat un rechin. Biologii nu ştiu cu ce specie au de-a face

Publicat: 09.06.2014
Biologii din Australia monitorizau un rechin din specia Marele Alb cu ajutorul unui dispozitiv special, fixat pe acest peşte. După 4 luni, ei au găsit aparatul pe plajă şi şi-au dat seama că un animal uriaş, necunoscut, a mâncat probabil rechinul.

Analizând datele care au rămas în memoria dispozitivului, cercetătorii au aflat detalii importante. La un moment dat, aparatul a înregistrat o creştere bruscă de temperatură şi o coborâre la mare adâncime.

După mai multe zile, aparatul a început să se mişte din nou, să urce şi în final a ajuns pe ţărm, unde a fost găsit de biologi.

În urmă analizării acestor informaţii, experţii şi-au dat seama că aparatul fusese înghiţit de marele prădător care a mâncat rechinul, iar apoi a fost eliminat din sistemul său digestiv.

Deocamdată biologii nu ştiu ce animal ar fi putut să atace şi să mănânce un rechin aşa de mare. La maturitate, un rechin din specia Marele Alb poate atinge chiar şi 6-7 metri lungime şi depăşeşte 3 tone.

Sursa: Gizmodo