Home » D:News » Calea Lactee va fi „canibalizată” de galaxia Andromeda. Cercetătorii au aflat exact ce se va întâmpla

Publicat: 24.09.2014
Calea Lactee, galaxia în care se află Terra, va fi "canibalizată" de galaxia Andromeda, cu care va intra în coliziune peste aproximativ 4-5 miliarde de ani, informează huffingtonpost.com.

O nouă simulare pe computer, realizată de International Centre for Radio Astronomy Research din Australia, prezintă felul în care va arăta această coliziune cosmică.

Vedeţi AICI VIDEO cu această simulare computerizată!

Această simulare face parte dintr-un nou studiu ştiinţific, realizat pentru a demonstra felul în care galaxiile masive, precum Andromeda, au tendinţa de a creşte „hrănindu-se” cu galaxii mai mici.

„Toate galaxiile se nasc mici, dar ele cresc colecţionând gaze cosmice pe care le transformă foarte eficient în stele”, a declarat coordonatorul studiului, Aaron Robotham, profesor la Universitatea Western Australia. „Apoi, din când în când, ele sunt canibalizate complet de galaxii mult mai mari”, a mai spus acesta.

Studiul a fost publicat online în buletinul lunar editat de Royal Astronomical Society.