Home » D:News » Spectaculoasă erupţie solară filmată de NASA – VIDEO

Spectaculoasă erupţie solară filmată de NASA – VIDEO

Publicat: 02.07.2015
Agenţia spaţială americană (NASA) a difuzat înregistrarea video a unei spectaculoase erupţii solare produse la 18 iunie şi captate în cadrul misiunii Solar Dynamics Observatory (SDO).

Specialiştii americani au identificat această erupţie drept o ejecţie de masă coronară (culoarea roşie din imagini).

Fenomenul de pe Soare poate avea urmări diferite la nivelul Terrei, precum apariţia unor aurore boreale.

Solar Dynamics Observatory a fost prima misiune lansată de NASA în cadrul programului său Living With a Star (LWS) care urmăreşte înţelegerea cauzelor variaţiilor solare şi impactul acestora asupra Pământului.

Obiectivul SDO este acela de a ajuta la realizarea unei predictibilităţi a influenţei pe care variaţiile solare o au asupra Pământului şi a sistemelor tehnologice de pe planeta noatră, determinând modul de producere şi de structurare a câmpului magnetic al Soarelui.