Home » D:News » PERICOLUL uriaş din ambalajele produselor de tip fast-food. Americanii le-au INTERZIS deja

Publicat: 17.01.2016
Autorităţile americane au interzis deja o serie de substanţe nocive, identificate în compoziţia ambalajelor unor astfel de produse

Nu este o noutate faptul că mâncarea de tip fast-food are în compoziţie o serie de substanţe nocive, care ne pot afecta în timp. Mai mult decât atât, se pare că ambalajele acestora conţin substanţe chimice, care trec în compoziţia alimentelor. Astfel de substanţe pot provoca apariţia unor boli incurabile, cum este cancerul.

Totodată, specialiştii au arătat că unele dintre substanţele chimice folosite la producerea ambalajelor mâncării de tip fast-food provoacă mutaţii la nivelul sistemului hormonal al melcilor. Prin urmare, oamenii de ştiinţă din Scoţia se tem că organismul uman s-ar putea comporta într-un mod similar.

„Perfluoroalchilele sunt substanţe chimice care inhibă dezvoltarea normală a sistemului hormonal feminin, cauzând formarea de testosteron. Acest proces a fost observat la melcii cărora au început să le crească penisuri”, a declarat biologul marin Mark Hartl, din cadrul Universităţii Heriot-Watt, Edinburgh.

Oamenii de ştiinţă scoţieni susţin că, deşi SUA au interzis aceste substanţe dăunătoare, statele membre ale Uniunii Europene nu au luat astfel de măsuri. Prin urmare, cercetătorii recomandă ca fiecare producător de ambalaje să demonstreze faptul că materialele folosite în procesul de fabricaţie nu sunt dăunătoare pentru organismul uman.

Sursa: mirror.co.uk