Home » D:News » Un bărbat din India ar putea fi prima persoană decedată în urma impactului unui meteorit. Alte trei persoane au fost rănite

Publicat: 09.02.2016
Meteoritul a căzut în zona unui campus studenţesc, pe data de 6 februarie.

Oficialităţile indiene susţin că, pe data de 6 februarie, un meteorit a lovit un campus studenţesc. Impactul s-a soldat cu un mort şi trei răniţi. Dacă oamenii de ştiinţă vor confirma că explozia a fost provocată de un meteorit, însemnă că acesta va fi primul accident de acest gen din istorie.

Conform declaraţiilor martorilor, şoferul unui autobuz a fost ucis sâmbătă, 6 februarie, de către un meteorit care a căzut în zona în care se plimbase. Şocul exploziei a dus la rănirea altor trei persoane, dar şi la distrugerea parţială a autobuzelor aflate în apropiere.

A doua zi, majoritatea publicaţiilor din India transmiteau mesajul autorităţilor locale, care au confirmat accidentul din districtul Vellore. „Pe parcursul zilei de ieri, a avut loc în localitatea Pantharappalli o explozie provocată de căderea unui meteorit”, au declarat acestea.

Până în momentul de faţă, nu au mai fost confirmate decese provocate de căderea unor meteoriţi. Cu toate acestea, au existat cazuri în care meteoriţii au căzut în casele unor oameni, dar aceştia au fost doar răniţi şi nu ucişi.

Cel mai recent incident legat de apariţia unor astfel de obiecte cosmice a fost raportat în anul 2013, în Chelyabinsk, Rusia. Atunci, mii de clădiri au fost avariate şi mai mult de o mie de persoane au fost rănite. Nici de data aceasta, nu a fost confirmat un deces.

Sursa: arstehnica.com