Home » D:News » Ceaiul care te ajută la scăderea colesterolului

Ceaiul care te ajută la scăderea colesterolului

Publicat: 28.03.2016
Considerată elixirul tinereţii, rodia, consumată regulat, are efecte anti-îmbătrânire, luptă împotriva apariţiei unor maladii ca Alzheimer, cancer, boli de inimă şi artrite.
Rodiile sunt renumite pentru conţinutul lor de vitamina A, C şi E, dar şi de fier şi antioxidanţi, care ajută la neutralizarea moleculelor de oxigen dăunătoare, numite radicali liberi, care stau la baza multor boli cronice. Un studiu realizat anul trecut de cercetătorii de la Queen Margaret University, din Edinburgh, arată că rodiile reduc stresul provocat de problemele de la locul de muncă.
După ce au vorbit ani la rând despre beneficiile extraordinare ale consumului fructelor de rodie, specialiştii în nutriţie şi doctorii prezintă noi studii în care atrag atenţia şi asupra componentelor valoroase conţinute de coaja rodiei.

Că sucul sau fructele de rodie ajută la protejarea sistemului imunitar şi a celui circulator nu mai este o noutate, însă nutriţioniştii din Turcia atrag atenţia asupra unei alte părţi a fructului, cu numeroase beneficii asupra sănătăţii: coaja de rodie.

Un studiul realizat de un laborator privat din Murcia, Spania, a arătat că procesul de îmbătrânire al ADN-ului poate fi încetinit în urma consumului de rodie, informează Dailymail.co.uk. Consumul regulat de rodii amână îmbătrănirea şi previne bolile cronice, arată si un alt studiu recent al cercetătorilor spanioli.

Datorită componentelor nutriţionale valoroase pe care le conţine, coaja de rodie sub formă de ceai scade colesterolul rău, previne degradarea celulelor datorită antioxidanţilor, ajută la prevenirea cancerului de stomac, prostată sau pancreas şi a diabetului.

Citeşte continuarea în CSID!