Home » D:News » Unii oameni sunt îngrijoraţi că ultimele experimente de la CERN aduc Iadul pe Pământ

Publicat: 02.01.2017
Experţii de la CERN au observat pentru prima dată spectrul de lumină al antimateriei, ceea ce pentru unii înseamnă o manifestare a Iadului.

Ok, orice se găseşte (gratis) pe internet trebuie luat cu o doză de sare.

Articolul de pe Christian Truther citat aici nu face nicidecum excepţie. Referitor la descoperirea ştiinţifică de la CERN, autorul spune că „antimateria este opusul materiei, nu în sens fizic, ci spiritual, şi este oriunde. E evazivă şi haotică. Aşa cum maşinile sunt capabile să prindă şi să conţină haotica antimaterie, sunt de asemenea capabile să o studieze, aducându-le un pas mai aproape de manifestarea lor fizică.”

Antimateria oricum se manifestă fizic, experimentele au permis cercetătorilor să observe acest fenomen. Totuşi, acceptabil, având în vedere pasajele ce urmează.

„[Oamenii de ştiinţă] se cred Dumnezeu pe pământ şi cred că acţiunile lor sunt reproduse de un dumnezeu în „ceruri””.

Nu ştiu ce a vrut să spună sau care a fost motivaţia. De aici articolul cade într-o spirală cvasi-mistică ce amestecă o teologie prost interpretată cu o ştiinţă şi mai prost înţeleasă unde se mai adaugă şi celebra ”as above so below” a ocultiştilor care, cumva, şi-a găsit loc în articol.

O astfel de „ciorbă” jigneşte din păcate atât religia, ştiinţa, cât şi logica elementară, punând în aceeaşi „oală” discursuri total diferite. Lucrul acesta se întâmplă atunci când se doreşte ideologizarea unui anumit discurs. Ştiinţa nu poate fi contrazisă pe temeiuri religioase aşa cum nici religia nu poate fi contrazisă pe temeiuri ştiinţifice. Antimateria nu este demonică aşa cum nici Biblia nu se doreşte a fi o carte de ştiinţă (excludem deliruri lirice precum articolul citat aici unde probabil este considerată lucrare ştiinţifică).

Sursa: IFL Science, Christian Truther