Home » D:News » Surpriza nedorită de care a avut parte un tânăr când a vrut să meargă la toaletă. A sunat imediat la poliţie

Publicat: 09.01.2017
Poliţia animalelor din Statele Unite ale Americii a fost şocată când a ajuns la faţa locului, după ce a primit un apel din partea unor locatari din Virginia.

Ajunşi în apartamentul din Arlington, poliţiştii au descoperit în veceul unei familii un şarpe anaconda (Eunectes notaeus), acesta se afla la distanţă mare de habitatul său din America de Sud, conform Science Alert.

Acest tip de şarpe are o reputaţie ca fiind una dintre cele mai mari specii din lume, însă cel descoperit în vasul de toaletă era un pui ce măsura 1,5 metri lungime şi 35 de kilograme. ,,Săptămâna trecută, poliţia animalelor a primit un apel despre un şarpe aflat într-un vas de toaletă. Ofiţerul Brenys White a reuşit să îndepărteze reptila din toaletă şi să o aducă la adăpost,” au declarat oficialii Animal Welfare League din Arlington.

Credit: Animal Welfare League of Arlington/Facebook

În acest caz, anaconda descoperită în vasul de veceu probabil provenea de la un alt proprietar din bloc care îl ţinea ca animal de companie, deoarece habitatul natural al şarpelui se afla la distanţe mult prea mari.

Vă recomandăm să citiţi şi următoarele articole