Home » D:News » Cu ocazia învestirii în funcţia de preşedinte, în onoarea lui Donald Trump a fost denumită o molie descoperită recent. ”Este UNIC”

Publicat: 20.01.2017
O molie minisculă cu o întindere a aripilor de 101 milimetri este prima specie denumită după preşedintele ales al Statelor Unite ale Americii, Donald Trump.

Cercetătorul Vazrick Nazari din Canada afirmă că partea superioară a moliei seamănă cu tunsoarea reprezentativă a preşedintelui, astfel, acesta a numit-o Neopalpa donaldtrumpi. Habitatul natural al moliei se extinde din sudul Californiei din Statele Unite ale Americii până în Baja California din Mexic. Zona reprezintă graniţa pe care preşedintele doreşte să construiască un zid, informează NBC News

Nazari a descoperit noua specie în timp ce examina specimenele din Muzeul Bohart din California. Acesta investiga familia de molii Gelechiidae din zona Americii de Nord. ,,Modelul de pe aripi este unic, iar după analizarea ADN-ului am fost convins că este vorba de o nouă specie,” spune Nazari.

Forma şi structura organelor genitale ale moliei sunt, de asemenea, unice pentru această specie, adaugă Nazari.

Sursa: Vazrick Nazari