Home » D:News » Infidelitatea lasă semne atât fizic cât şi psihic

Infidelitatea lasă semne atât fizic cât şi psihic

Publicat: 26.08.2017
Cercetătorii au descoperit acum însă că infidelitatea poate avea repercursiuni atât asupra sănătăţii noastre fizice, cât şi mentale. Specialiştii de la Universitatea din Nevada au chestionat 322 de studenţi care au fost înşelaţi în ultimele trei luni.
Studiul care a fost publicat în Jurnalul de Relaţii Personale a relevat că cei care au fost înşelaţi s-au confruntat cu depresia, anxietatea şi stima de sine scăzută, relatează CSID

De asemenea, cei care au greşit au ajuns să-şi schimbe radical comportamentul, să nu se alimenteze suficient, să abuzeze de droguri şi alcool, să facă sex neprotejat.

„Am fost interesaţi de acest subiect din mai multe motive. În primul rând, ştim că infidelitatea reprezintă un eveniment dureros pentru cupluri. Persoana care a fost înşelată se confruntă cu o suferinţă emoţională puternică după această experienţă.

Am vrut să ştim dacă această trăire o determină să se angajeze în comportamente riscante pentru sănătate, cum ar fi sexul neprotejat, consumul de alcool sau droguri”, a spus M. Rosie Shrout, unul dintre cercetători.

Oamenii de ştiinţă au descoperit că ambii parteneri tind să sufere după o astfel de experienţă.Cu toate astea, cei care se învinovăţesc pentru trădarea partenerului de viaţă încearcă să-şi stingă suferinţa cu alcool.