Home » D:News » După ce ”au trăit pe Marte” timp de opt luni, subiecţii Mission V se întorc acasă

Publicat: 20.09.2017
După ce au petrecut opt luni într-un dom izolat amplasat pe o insulă din Hawaii, subiecţii din cadrul cercetării îi pot ajuta pe cercetătorii NASA să pregătească astronauţii pentru viitoarele misiuni.

În urmă cu opt luni, cercetătorii NASA au selectat opt subiecţi pentru realizarea unei cercetări psihologice din cadrul Mission V, care a avut loc într-o zonă a Vulcanului Mauna Loa. Echipa a încheiat misiunea recent, informează Futurism

Prin intermediul misiunii la care au participat subiecţii, au furnizat membrilor NASA informaţii unice privind efectele psihologice ale misiunilor pe termen lung din spaţiu. Pentru a simula întreaga experienţă a unei baze marţiane, mesajele erau transmite către lumea exterioară cu o întârziere de 20 de minute. În cadrul experimentului au fost implicate 2 femei şi patru bărbaţi, pe pielea cărora cercetătorii au aplicat senzorii de monitorizare a punctelor vitale.

Experimentul are un scop important în ceea ce priveşte progresul către viitoarea misiunea pe Marte, pe care NASA doreşte să o realizeze în 2030. Conform NASA, expediţia pe Marte va dura cel puţin 2-3 ani, având în vedere perioada lungă de timp cercetătorii au analizat modul în care se comportă psihicul uman atunci când comunicarea şi spaţiul sunt limitate.