Home » D:News » Conform specialiştilor, următorul război poate avea loc (şi) în spaţiu

Conform specialiştilor, următorul război poate avea loc (şi) în spaţiu

Publicat: 11.10.2017
La sfârşitul anului trecut americanii au demarat procedurile pentru înfiinţarea unei noi forţe militare. Este vorba despre US Space Corps, care ar trebui să îşi înceapă activitatea până la începutul anului 2019.
US Space Corps va fi un corp militar separat din cadrul Departamentului Forţelor Aeriene şi se va afla sub comanda Secretarului Forţelor Aeriene. Totuşi, unii generali nu sunt de acord cu proiectul, deoarece consideră că Pentagonul este şi aşa o instituţie foarte complicată.

Deşi spaţiul a fost până acum un mediu paşnic, folosit pentru explorare şi descoperiri, tot mai multe state îşi dezvoltă propriile programe spaţiale, iar multe dintre vehiculele care ajung pe orbita planetei nu sunt paşnice. Mai mult, companii private, unele finanţate de miliardari, şi-au propus să mineze asteroizi pentru resurse în următorii ani, iar legislaţia în domeniu este aproape inexistentă. Cu cât mai mulţi oameni ajung în cosmos, cu atât cresc şansele să apară un conflict.

Rusia deja a lansat pe orbită satelitul experimental numit „Kosmos 2499”, despre care se crede că este capabil să distrugă sau imobilizeze sateliţi americani sau ai NATO la nevoie.

Citeşte continuarea pe go4it.