Home » D:News » Şedinţele lungi de exerciţii fizice nu garantează că vei slăbi. În schimb, specialiştii recomandă altă abordare

Publicat: 04.11.2017
Cercetătorii de la Stony Broke University au ajuns la concluzia că stimularea mecanică de magnitudine joasă şi frecvenţă înaltă (LMMS - low magnitude, high frequency mechanical stimulation) reduce stratul adipos şi poate fi o metodă eficientă de a pierde în greutate şi în acest proces, de a reduce riscul apariţiilor bolilor precum cele cardiace şi diabetul.

Studiul a fost condus de Vhitaben Patel, student doctorand în cadrul Department of Biomedical Engineering al Stony Brook University şi a fost publicat în jurnalul Obesity, potrivit Science Daily.

Patel, împreună cu colegii săi, au găsit că la şoarecii obezi vibraţia de intensitate joasă este mai eficientă în pierderea greutăţii şi în îmbunătăţirea metabolismului atunci când aceste şedinţe se fac în mod seprat şi nu toate deodată.

Acesta poate fi şi cazul exerciţiilor fizice, şi deşi acestea rămân importante în minimizarea obezităţii şi a problemelor care apar din cauza acesteia, vibraţia poate fi şi un surogat al exerciţiului. Descoperirile, conform echipei de cercetare, furnizează noi indicii cu privire la pierderea în greutate şi la minimizarea riscului apariţiilor bolilor într-un mod mai eficient cu ajutorul şedinţelor mai scurte de exerciţii sau stimulare mecanică, separate de o perioadă de odihnă decât în cazul unei singure şedinţe mai lungi.

Demonstrat ştiinţific: 7 minute de exerciţii fizice, mult mai eficiente decât ore întregi de alergat!

Mai multe exerciţii fizice nu dau GARANŢIA că vei slăbi. Oamenii de ştiinţă ştiu cea mai SIGURĂ metodă