Prima pagină D:News

DESCOPERĂ ACUM: Fără fecalele lemurienilor, pădurile din Madagascar s-ar putea schimba. ''Miraculosul Milly'' cel mai clonat câine. Maşina te face să fii somnoros fără să ştii. Sursa substanţei ce accelerează distrugerea stratului de ozon. Am fi putut aju

Redactia Descopera.ro | 07.14.2018 | ● Vizualizări: 591

Conform unui nou studiu, salvarea celor peste 100 de specii de lemurieni ai Madagascarului are o miză ecologică mai importantă, întrucât aceste primate carismatice joacă un rol cheie în supravieţuirea celor mai mari arbori ai insulei.

Cel mai mic căţel din lume a fost clonat de 49 de ori, fiind astfel înregistrat un nou record mondial. Cercetătorii au creat 49 de câini, identici genetic, ce au la bază genele micului Chihuahua cunoscut cu denumirea de „Miraculosul Milly''.

Majoritatea persoanelor se simt somnoroase în timpul unei călătorii cu maşina, dar nu este mereu din vina oboselii sau lipsei cafeinei. O nouă cercetare sugerează că vibaţiile maşinii îi pot face chiar şi pe cei mai alerţi şoferi somnoroşi.

Cercetătorii susţin că au descoperit sursa chimicalei CFC-11 ce accelerează distrugerea stratului de ozon. Chimicala este fabricată ilegal de către producătorii chinezi, susţine Environmental Investigation Agency (EIA).

Astronautul Chris Hadfield afirmă că am fi putut trimite oameni pe Marte din 1960, însă există un motiv foarte bun pentru care nu am făcut-o.

Puteţi urmări toate subiectele săptămânii în video de mai sus, iar mai jos puteţi urmări articolele integrale: