Home » D:News » Descoperă Acum: Neanderthalienii nu erau mai violenţi decât Homo sapiens. Nou-născuţii nu dorm noaptea. Beneficii probiotice. Prima imagine cu un om a lui EXPLORER. Şanţurile de pe Phobo

Publicat: 24.11.2018
Rămăşiţele verilor noştri, neanderthalii, au urme de lovituri destul de multe, dar nu mai multe decât oamenii din Epoca de Piatră. Ocurenţa fracturilor şi a altor răni într-un eşantion mare de cranii de neanderthal şi Homo sapiens este aproximativ similară, conform echipei condusă de Katerina Harvati de la University of Tübingen din Germania.

O nouă cercetare arată că părinţii nu ar trebui să se îngrijoreze dacă nou-născuţii nu dorm pe tot parcursul nopţii.

Antibioticele sunt utilizate pentru distrugerea bacteriilor dăunătoare, dar oferă şi efecte secundare nedorite, precum distrugerea microflorei intestinale. O strategie utilizată deseori pentru contracararea efectului este administrarea probioticelor.

EXPLORER, primul scanner de imagistică ce poate realiza o imagine 3D a întregului corp uman, a realizat primele scanări.

Un nou studiu aduce în atenţie ideea că şanţurile bizare de pe suprafaţa lui Phobos sunt realizate de rostogolirea unor roci eliberate de impacturile cu asteroizi.

Toate acestea au fost subiectele Descoperă Acum din această săptămână.

Le puteţi urmări pe toate în video de mai sus, iar mai jos puteţi citi aticolele integrale: