Home » D:News » Descoperă Acum: Chimicalele din cosmetice declanşează pubertatea mai devreme la fete. Un nou pericol pentu foci. Viitorul nostru pe Pământ ar putea fi şi trecutul

Publicat: 15.12.2018
Expunerea la chimicale din cosmetice, machiaje şi alte produse de curăţare ar putea provoca apariţia timpurie a pubertăţii la fete.
O cunoscută specie de foci sunt ameninţate de plasele de pescuit boli, dar acum animalele trebuie să facă faţă unui alt pericol.

Oamenii care au o bună memorie spaţială au şi un simţ al mirosului mai bun, potrivit unei cercetări a unor savanţi din Canada.

Cometa 46P/Wirtanen realizează, o dată la 5,4 ani, o orbită completă în jurul Soarelui, moment în care este vizibilă şi pe cerul de pe Pământ. Anul acesta, ea este vizibilă la jumătatea lui decembrie.

Vremea de pe Pământ ar putea arăta, în numai 11 ani, precum cea de acum 3 milioane de ani.

Acestea au fost subiectele Descoperă Acum ale săptămânii 10 – 14 decembrie, pe care le puteţi urmări în video de mai sus, iar mai jos găsiţi articolele pe larg: