Home » D:News » Pisica Choupette, moştenitoarea averii lui Karl Lagerfeld

Pisica Choupette, moştenitoarea averii lui Karl Lagerfeld

Pisica Choupette, moştenitoarea averii lui Karl Lagerfeld
Publicat: 21.02.2019
Creatorul de modă german Karl Lagerfeld, designerul principal al casei Chanel, care a decedat săptămâna aceasta la vârsta de 85 de ani, şi-ar fi desemnat drept moştenitoare pisica, o celebră birmaneză numită Choupette, conform voici.fr.
Fără soţie şi fără copii, Karl Lagerfeld lasă în urma sa o pisică devenită celebră în ultimii ani pe nume Choupette, o birmaneză pe care a adoptat-o în 2011 de la manechinul Baptiste Giabiconi, scrie Mediafax.
 
 Lagerfeld iubea atât de mult felina încât a spus despre Choupette, în 2013, că ar lua-o de soţie dacă acest lucru ar fi legal.
 
„Nu credeam că mă voi îndrăgosti atât de mult de o pisică”, a precizat creatorul de modă într-un interviu pentru CNN.
 
O veritabilă muză pentru designerul german stabilit la Paris, Choupette este moştenitoarea averii.
 
„Fiţi siguri că va fi suficient pentru toată lumea”, spunea Lagerfeld într-un interviu pentru publicaţia Numéro.
 
„Totuşi, mi se pare că în Franţa este interzis să laşi moştenire ceva hamsterului sau porcului de Guineea”, i-a spus jurnalistul care îl intervieva.
 
„Foarte bine, pentru că eu nu sunt francez”, a declarat creatorul german, a cărui avere este estimată la peste 170 de milioane de euro.
 
Lagerfeld era rezident francez, dar ar fi putut să ceară prin testament să se aplice legea germană în ceea ce priveşte desemnarea moştenitorilor, în această ţară fiind permisă desemnarea animalelor de companie drept moştenitori. O altă posibilitate de a-şi lăsa averea pisicii ar fi fost să desemneze o persoană de încredere căreia să îi lase o sumă de bani cu condiţia ca aceasta să aibă grijă de felină până la moarte. O a treia posibilitate ar fi fost să fi înfiinţat o fundaţie care să aibă ca misiune îngrijirea pisicii.
 
Choupette are deja o avere de aproximativ 3 milioane de euro, potrivit unor declaraţii făcute de Karl Lagerfeld în 2015, anul în care a fost lansată cariera pisicii. Prietena celui supranumit „Kaiser-ul” „a lansat” o colecţie de produse de machiaj, după care a devenit imaginea mai multor branduri, printre care Opel.
 
Felina albă birmaneză cu ochi albaştri are 50.700 de urmăritori pe platforma Twitter şi 184.000 de fani pe Instagram, fiind renumită şi pentru tratamentul regal de care beneficiază. Choupette călătoreşte într-un avion privat şi are în permanenţă la dispoziţie două însoţitoare şi o gardă de corp personală. Totodată, în 2014, Karl Lagerfeld i-a dedicat pisicii sale o carte, intitulată „Choupette – the Enchanted Life of a Fashion Cat”.
 
Germanul Karl Lagerfeld este văzut ca unul dintre cei mai importanţi creatori de modă ai sfârşitului de secol al XX-lea. Acesta a colaborat cu mai multe case de modă, printre care Chanel, unde a fost director de creaţie din 1983, dar şi Fendi.

 

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase