Home » D:News » Puteţi face tururi virtuale gratuite în cele mai îndepărtate colţuri ale spaţiului cosmic

04.08.2020
Platforma online a Agenţiei Spaţiale Americane (NASA) oferă mai multe tururi virtuale în cele mai îndepărtate colţuri ale spaţiului cosmic. Cei care accesează platforma pot experimenta din interiorul unei navete spaţiale peisaje cosmice cu planete şi stele de la distanţe greu de imaginat.

Experţii aerospaţiali oferă o mână de ajutor tuturor celor care sunt izolaţi acasă din cauza noului coronavirus.

NASA a lansat în 2018 simulatorul Go for Flight accesibil prin intermediul aplicaţiei Google Expeditions. Platforma oferă posibilitatea unei vizite la Centrul de cercetări ale zborului Armstrong, iar călătoria include un tur al camerei de control, al hangarului în care se află aeronavele şi al rampei de decolare unde sunt în toi pregătirile de zbor.

Primul pas al călătoriei îl faci în stratosferă, cu ajutorul imaginilor surprinse din aeronava Sofia. Este vorba despre un avion Boeing 747 modificat pentru a transporta un Telescop cu diametrul de peste 269 de cm până la o altitudine de 13 km, potrivit Mediafax.

Oferta NASA include o vizită în Telescopul Spaţial Hubble cu imagini din camera de operaţiuni a misiunii şi cu o prezentare a instrumentelor folosite de astronauţi pentru a repara observatorul spaţial.

Agenţia spaţială oferă un tur şi prin sistemul Trappist-1, unde se găsesc şapte exoplanete de mărimea pământului în jurul unei stele care este doar puţin mai mare decât Jupiter.

Izolarea este o ocazie ideală pentru a da o raită virtuală pe Staţia Spaţială Internaţională.

Toate tururile virtuale oferite de NASA care includ vizite pe suprafaţa planetelor sau a stelelor şi tururi ale bazelor de operaţiuni ale misiunilor spaţiale gestionate de agenţie pot fi accesate aici.