Prima pagină D:News

Natura ne alege sexualitatea

Redactia Descopera.ro | 06.17.2008 | ● Vizualizări: 121
Natura ne alege sexualitatea     no tags + zoom
Galerie foto (1)

Ultimele scanari ale creierului uman au adus noi dovezi in sprijinul faptului ca biologia, si nu mediul, este responsabila de orientarea sexuala a oamenilor.

Cercetatorii de la Stockholm Brain Institute din Suedia au dezvaluit faptul ca barbatii gay si femeile heterosexuale impart aceleasi trasaturi ale creierului, in mod special in ceea ce priveste marimea si activitatea amigdalei cerebrale, o zona a creierului asociata cu emotia, anxietatea si agresiunea. Asemanari au fost identificate si intre creierul barbatilor heterosexuali si lesbiene.

Neurologul Ivanka Savic-Berglund spune ca aceste caracteristici isi fac aparitia inca din copilarie sau poate chiar mai devreme, prin urmare, mediul are o importanta minima in aceste cazuri.

“Acesta este doar un studiu dintr-un lung sir de experiente menite sa arate ca la baza naturii sexuale se afla biologia.”, spune Dean Hamer, biolog molecular la Institutul National de Sanatate. “Acest tip de comportament nu este influentat de oamenii din jurul nostru, nu este nicio alegere, nicio rezultanta a mediului. Studiile demonstreaza ca este un lucru cu care oamenii se nasc.”

Sursa: Scientific American