Home » D:News » Materia neagra desparte Pamantul de Luna

Materia neagra desparte Pamantul de Luna

Publicat: 25.09.2008
Teoria avansata de unii cercetatori conform careia distanta dintre Luna si Terra este presarata cu zone de materie neagra, vine ca un raspuns privitor la anomaliile de zbor care au loc in apropierea Pamantului.

Aproape fiecare nava sau satelit spatial care se afla in apropierea planetei noastre, se confrunta in anumite zone cu schimbari ale vitezei de deplasare, care, conform legilor gravitatiei, nu ar trebui sa aiba loc.
Unii oameni de stiinta au sustinut ca aceste anomalii sunt greu de inteles pentru oameni, deoarece ceva nu functioneaza corect in privinta legilor fizicii si in mod special in legea gravitatiei, insa aceasta teorie a fost respinsa de majoritate ca fiind o sugestie radicala.

Dr. Stephan Adler de la Institutul de Studii Avansate din Princeton vine insa cu o alta teorie care incearca sa explice fenomenul neobisnuit care se petrece atat de aproape de noi. Conform acestuia, anomaliile care au loc in timpul zborului sunt cauzate de o alta sursa de gravitatie, numita materie neagra, reprezentand 22% din masa universului.
Desi pana in prezent se stie foarte putin despre aceasta componenta, dovezile prezentei in Univers sunt coplesitoare, iar forta ei gravitationala influenteaza miscarea galaxiilor, a nucleelor acestora si a universului ca intreg.
Pentru a explica anomaliile de zbor, materia neagra din apropierea Pamantului ar trebui sa fie concentrata pe o raza de 70 de kilometri in jurul planetei si sa aiba o densitate mai mare decat cea a galaxiilor.

Sursa: Telegraph