Home » D:News » La un pas de descoperirea elixirului tineretii

La un pas de descoperirea elixirului tineretii

Publicat: 24.11.2008
Secretul tineretii vesnice este la un pas de a fi descoperit de catre oamenii de stiinta. Experimentele au demonstrat ca o simpla enzima, telomeraza, se poate dovedi ingredientul magic al unui elixir pe care mii de alchimisti l-au cautat, fara succes, de-a lungul timpului.

Testele efectuate pe cobai la Institutul spaniol pentru tratarea cancerului au demonstrat ca subiectii au trait cu 50% mai mult decat ar fi fost normal. Mai mult, cobaii au avut mai putine grasimi si au procesat mult mai bine zaharul.

„Am descoperit modul in care putem prelungi viata soareculor si prin care le putem imbunatati metabolismul. Telomeraza reprezinta un veritabil ingredient minune, atata vreme cat poate transforma o celula muritoare intr-una nemuritoare. Tot ceea ce trebuie sa facem este sa descoperim solutia de a o aplica si la oameni”, sustine Maria Blasco, unul dintre cercetatorii spanioli.

Telomeroza se extrage din glicina salbatica (Astragalus glycyphyllos), planta originara din Europa si este folosita de mii de ani in medicina traditionala chineza. Principala problema a cercetatorilor o reprezinta celulele canceroase, cele care se dezvolta rapid in cazul unui nivel ridicat de telomeraza in organism. Cu toate acestea, Dr. Maria Blasco este de parere ca un tratament anticancerigen aplicat concomitent cu extractele de glicina poate preveni dezvoltarea celulelor canceroase.

Sursa:DailyMail