Home » D:News » Peste 50 de specii noi au fost descoperite in Papua Noua Guinee

Peste 50 de specii noi au fost descoperite in Papua Noua Guinee

Publicat: 26.03.2009
Paianjeni translucizi saltareti, soparle dungate si broaste ciripitoare sunt numai cateva dintre cele peste 50 de noi specii de taratoare descoperite in Papua Noua Guinee.

Grupul ambientalist Internationala Conservatorista a descoperit aceste specii in vara anului trecut, in timpul unei expeditii in salbaticiile deluroase din Papua Noua Guinee. Un total de 50 de specii de paianjeni, doua specii de plante, trei tipuri de broaste si o specie de soparla au fost identificate aici si se crede ca majoritatea sunt noi pentru stiinta.

In randul paianjenilor, se distinge o specie surprinzatoare, denumita Orthrus, care poate sari pana la 15 cm in inaltime, folosindu-se numai de presiunea arteriala din picioare. De asemenea, intre cele trei noi specii de broaste, doua emit sunete bizare, asemanatoare ciripiturilor, iar a treia este de un verde aprins si are globii oculari mari si negri.

In pofida acestei descoperiri de proportii, o mare parte din salbaticia Papua Noi Guineee ramane inca necunoscuta cercetatorilor. Din acest motiv, Internationala Conservatorista planuieste alte trei expeditii in aceasta tara in anul 2009, prima fiind pregatita pentru luna aprilie.

Galerie Foto:

Paianjenul saltaret Orthrus

Paianjenul Tabuina varirata, gasit intr-o padure de conifere

Mica broasca ciripitoare Oreophryne