Prima pagină D:News

Ne viziteaza extraterestrii? (VIDEO)

Redactia Descopera.ro | 02.04.2010 | ● Vizualizări: 250
Ne viziteaza extraterestrii? (VIDEO)     nor, ozn, indonezia, extraterestri + zoom
Galerie foto (1)

Dupa ce au creat panica in Rusia, Romania si Statele Unite, „norii OZN”, asa cum au fost botezati de catre cercetatori, au aparut si deasupra Indoneziei. Desi cercetatorii continua sa sustina ca totul nu este decat un fenomen natural bizar, vocile care sustin ca in spatele acestor imagini bizare se afla experimente militare secrete, OZN-uri sau schimbari meteorologice necunoscute datorate incalzirii globale continua sa se inmulteasca.

Surprinzator, astrofizianul Malcolm Fridlund, specialit ESA (European Space Agency) nu neaga posibilitatea unor vizite extraterestre: "Undele radio pe care noi le transmitem in spatiu sunt ca un spam intergalactic. Imaginati-va cat de confuz trebuie sa fie cel care primeste toate aceste semnale. Nu ma culc ingrijorat ca lorzii intunecati ai galaxiei vor veni sa ne cucereasca planeta dar, atunci cand nu stii absolut nimic despre ceea ce se afla dincolo de mica ta casa, e bine sa fii precaut si sa incerci sa cunosti mai multe despre Univers".

In schimb, expertul in fenomene meteo, Karsten Brandt, sustine ca fenomenele filmate in Rusia, Romania, SUA si Indonezia nu reprezinta altceva decat niste manifestari naturale mai putin obisnuite.

Sursa: DailyTelegraph