Prima pagină D:News

Sucul de sfecla rosie face muschii incredibil de rezistenti

Redactia Descopera.ro | 05.25.2010 | ● Vizualizări: 492
Sucul de sfecla rosie face muschii incredibil de rezistenti     sfecla, muschi, energizant, forta, fitness, sala, suc de sfecla + zoom

Un studiu efectuat de o echipa de cercetatori din cadrul University of Exeter’s School of Sport and Health Science, a revelat proprietatile nebanuite ale sucului de sfecla rosie. Sucul in cauza asigura o rezistenta nebanuita a musculaturii in cadrul procesului de efort fizic sustinut.

Studiul se bazeaza pe un experiment in care un lot de barbati cu varste cuprinse intre 19 si 38 ani, a fost pus sa pedaleze in forta pe biciclete medicinale. Barbatilor li s-a administrat zilnic o jumatate de litru de suc de sfecla rosie, pe durata intregului experiment. Sucul de sfecla a avut efectul unui adevarat combustibil minune, permitandu-le subiectilor sa dezvolte o rezistenta musculara cu 16 procente mai mare decat in conditii obisnuite.

Analizand compozitia sucului natural de sfecla rosie, cercetatorii au descoperit ca bautul unei cantitati de o jumatate de litru zilnic, duce la cresterea procentului de nitrati din sangelele voluntarilor, reducand astfel rata la care muschii consuma din energia organismului. De fapt, cresterea nivelului nitratilor din sange duce la salvarea rezervelor de trifosfat adenozini, cea mai importanta sursa de energie a organismului.

Sursa: DailyMail*

DESCOPERA LUMEA IN CARE TRAIESTI!