Cassini

Savanţii au descoperit de ce sateliţii interiori ai lui Saturn au forme de cartofi şi ravioli

Misiunea telescopului spaţial Kepler se apropie de final. NASA a anunţat că nava rămâne fără combustibil

A fost un an epic! Cele mai importante evenimente spaţiale din 2017

De la un nou continent pe Pământ la posibile nave extraterestre: cele mai mari realizări şi descoperiri ştiinţifice ale anului 2017

Cu o zi înainte să îşi încheie misiunea istorică, Cassini a făcut o descoperire majoră despre inelele lui Saturn

Descoperire neaşteptată în spaţiu: pe Titan, cel mai mare satelit al planetei Saturn, au loc furtuni surprinzător de intense

Cum arată noua casă a sondei Cassini. Ultima imagine realizată înainte de întreruperea transmisiunii către Pământ

Descoperă Acum: Satul de trei ori mai vechi decât piramidele. Când va veni în realitate sfârşitul lumii? Peşterile din Antarctica ar putea găzdui ”o nouă lume”

Astăzi are loc ”Marele Final” al misiunii Cassini. Urmăreşte LIVE evenimentul

Moment istoric: Cassini a realizat astăzi Marele Final. Iată descoperirile uimitoare realizate de sondă pe parcursul celor 13 ani de cercetare

FOTO. Înainte de dispariţia sa în gigantul gazos, sonda Cassini a transmis cele mai spectaculoase imagini cu inelele lui Saturn

FOTO. Aflată în ultima etapă a fascinantei sale misiuni, sonda spaţială Cassini a realizat imagini impresionante cu Titan, cel mai mare satelit a lui Saturn

Cassini va începe ultima etapă a uimitoarei sale misiuni, în care se va prăbuşi în Saturn

Sonda Cassini a găsit o moleculă esenţială vieţii în atmosfera lui Titan, satelitul natural al lui Saturn

Cine a fost Cassini, cercetătorul în onoarea căruia a fost denumită sonda spaţială trimisă pe orbita lui Saturn. Sonda va avea acelaşi destin precum cel care a inspirat-o

Sonda Cassini a reluat, cu succes, conexiunea cu Pământul. ,,Nicio sondă spaţială nu a ajuns vreodată atât de aproape de Saturn”

Sonda Cassini ajunge azi între Saturn şi inelele sale. Mişcarea face parte din ,,Marele Final” ce va oferi informaţii importante despre gigantul gazos

Cum se vede Pământul printre inelele lui Saturn. Noi imagini realizate de sonda Cassini înaintea marelui final al misiunii

Cercetătorii au descoperit un fenomen uimitor în marea polară a lui Titan, cel mai mare satelit al lui Saturn

Anunţ important al NASA: Sateliţi ai lui Saturn şi Jupiter conţin toate condiţiile pentru dezvoltarea vieţii. Sonda Cassini a descoperit hidrogen pe Enceladus. S-a detectat abur şi pe Europa

Descoperire INEDITĂ făcută în apropierea planetei Saturn. ”Rezultatele analizelor noastre sunt cu adevărat uimitoare”