cercetatori

De ce kilogramele în plus ne cresc riscul de a suferi de cancer? Cercetătorii au descoperit răspunsul

Cercetătorii au descoperit rolul esenţial jucat de umăr în evoluţia umană: „Este unul dintre cele mai mari succese ale omenirii”

O nouă descoperire extraordinară despre materialul-minune al secolului al XXI-lea are potenţialul să schimbe lumea

Cercetătorii au descoperit tipul de femeie cu care bărbaţii sunt predispuşi să înşele şi cauza infidelităţii

Cercetătorii au descoperit cum pot face antibioticele de 1.000 de ori mai eficiente

Aplauzele la fel de contagioase ca anumite boli, arată un nou studiu

Secretul fiinţelor care nu fac niciodată cancer: oamenii de ştiinţă au descoperit un potenţial tratament împotriva acestei boli

O invenţie mult aşteptată: microbateria cât un fir de nisip (FOTO/VIDEO)

Experţii avertizează: noul virus misterios se răspândeşte mai uşor şi este mult mai letal decât SARS

Doar 4 minute sunt suficiente pentru a-ţi îmbunătăţi remarcabil viaţa. Iată ce trebuie să faci!

Un nou test sangvin poate să detecteze cancerul oral cauzat de virusul papiloma uman (HPV)

Cercetătorii au descoperit un nou motiv pentru care să slăbeşti: creierul tău va funcţiona mai bine!

Cercetătorii au observat un fenomen ciudat pe planeta Venus: „Nu înţelegem de ce se întâmplă acest lucru”