Enceladus

Cercetătorii au descoperit urme de materie organică pe Enceladus, unul dintre sateliţii planetei Saturn

Un nou studiu al cercetătorilor de la NASA scoate la iveală că Saturn îşi pierde inelele cu rapiditatea ”celui mai rău scenariu”

Suprafaţa lui Dione, o lună a lui Saturn, are caracteristici misterioase şi unice în Sistemul Solar. ”Sunt foarte bizare”

Marele Final al lui Cassini, sonda NASA care a vizitat Saturn, a scos la iveală ”ploaia” inelelor şi alte surprize

NASA a înregistrat energia electromagnetică rezultată în urma interacţiunii lui Saturn cu satelitul său, Enceladus. Ce îşi ”spuneau” acestea – VIDEO

Viaţă pe Enceladus?! Savanţii au găsit dovezi ale existenţei moleculelor organice complexe pe satelitul lui Saturn

Trei mari mistere ale Universului care încă fascinează omenirea

Pământul nu deţine cea mai mare cantitate de apă din Sistemul Solar

Găsirea vieţii extraterestre este mai aproape de realitate: conform celui mai nou studiu, există mari şanse ca Enceladus, satelitul lui Saturn, să poată găzdui viaţă

A fost un an epic! Cele mai importante evenimente spaţiale din 2017

Experţii NASA susţin că vom găsi viaţă extraterestră în următorii 20 de ani

Viaţa extraterestră s-ar putea dezvolta în oceanele ascunse ale lui Enceladus datorită unei forţe invizibile epice

Cum îi va ajuta pe cercetători Telescopul Spaţial James Webb să descopere viaţă pe alte planete

Anunţ important al NASA: Sateliţi ai lui Saturn şi Jupiter conţin toate condiţiile pentru dezvoltarea vieţii. Sonda Cassini a descoperit hidrogen pe Enceladus. S-a detectat abur şi pe Europa

Cele 4 locuri din Sistemul Solar în care ar putea exista viaţă extraterestră