explorare

După astronauţi, în spaţiu vor fi trimişi sextraunauţi. Cum vor „explora” aceştia spaţiul „din dragoste pentru ştiinţă şi sex”

În curând, vom putea explora siturile subacvatice din faţa calculatorului. Ce imagini vor fi disponibile pe Google Ocean

Cucerirea spaţiului: Cinci proiecte insolite, încurajate şi finanţate de NASA – VIDEO

Acesta este primul om care s-a aventurat în ”Poarta Iadului”, locul de pe Pământ mai puţin explorat decât Luna

O sondă spaţială americană va ajunge pentru prima dată lângă atmosfera înaltă a Soarelui

A fost descifrat un mare mister: „Este cea mai mare descoperire arheologică de la mormântul lui Tutankhamon încoace” (VIDEO)

Un nou pas în planul Chinei de a cuceri Luna: construirea unui observator în Argentina!

Aceasta este cea mai nouă sondă spaţială japoneză, Hayabusa-2, care va explora un asteroid (FOTO/VIDEO)

Mega-racheta construită de NASA pentru a duce oamenii pe Marte ar putea distruge totul în jur (GALERIE FOTO)

Pe exteriorul Staţiei Spaţiale Internaţionale trăiesc forme de viaţă!

Zi mare în explorarea spaţială: sonda Rosetta încearcă să intre astăzi pe orbita cometei 67P (VIDEO)

„Explorarea spaţială cu echipaje umane este sortită eşecului!”. De ce cred experţii americani acest lucru?

Singurul submarin din lume capabil să atingă adâncimile extreme a făcut implozie la 10 km sub nivelul mării