fuziune

Savanţii au descoperit un proces care poate rezolva cea mai mare problemă a fuziunii nucleare

Cercetătorii au depăşit o barieră cheie în domeniul fuziunii nucleare. ”Suntem aici să comercializăm energia nucleară”

Totul în familie: au fost descoperite, în premieră, surse de unde gravitaţionale înrudite

Savanţii au descoperit un mecanism esenţial pentru menţinerea plasmei în reactoarele de fuziune nucleară

Fuziunea poate avea o ”parte întunecată”. Un nou studiu poate demistifica una dintre cele mai mari enigme ale Universului

”Stelleratorul”, reactorul de fuziune care ar putea ajuta omenirea să producă energie nelimitată

Cercetătorii au făcut un pas important înainte către transformarea fuziunii nucleare în sursa energetică de viitor a omenirii

Prin intermediul unei noi tehnici a fost obţinută de 10 ori mai multă energie prin intermediul fuziunii nucleare

Fuziunea nucleară reprezintă viitorul energiei de pe Pământ. Experţii vor desfăşura noi experimente pentru perfecţionarea procesului

Sud-coreenii au doborât un nou record de fuziune nucleară

Testele confirmă: Reactorul masiv de fuziune nucleară al Germaniei funcţionează

”Maşina Z”, reactorul care conţine mult mai multă energie electrică decât mii de fulgere. Ar putea genera fuziunea nucleară a viitorului

Cercetătorii sunt mult mai aproape de descoperirea energiei pure. Recordul mondial pentru obţinerea fuziunii nucleare a fost doborât

După 19 ani şi 1,1 milioane de ore de muncă, Germania a creat maşinăria care revoluţionează fuziunea nucleară

O companie americană de vârf anunţă o reuşită remarcabilă în domeniul fuziunii nucleare

„Am ajuns mai aproape decât oricine până acum”: fizicienii au făcut un uriaş pas înainte în fuziunea nucleară

Să fie aceasta cea mai importantă ştire a anului 2013? O reuşită extraordinară promite să schimbe radical viitorul

Coreea de Sud investeşte un miliard de dolari într-un proiect gigantic, fără precedent

Ruşii lucrează la construcţia unui laser la fel de puternic ca bomba cu hidrogen

Ce s-ar intampla daca am uni toate elementele din tabelul lui Mendeleev intr-unul singur?

Cercetatorii vor crea o stea pe Pamant. Va costa 2,6 miliarde euro