insule

Descoperirea unor oase de păsări zdrobite rescrie istoria apariţiei oamenilor într-una dintre cele mai mari insule de pe glob

Insulele puţin cunoscute pe care nu trebuie să le ratezi. Care sunt destinaţiile potrivite pentru cei ce doresc să evite aglomeraţia

VIDEO Imagini surprinse de Staţia Spaţială Internaţională cu uraganul Lane, cea mai mare ameninţare pe care au văzut-o Insulele Hawaii în ultimele decenii

Noi descoperiri arheologice confirmă existenţa templului lui Artemis, zeiţa vânătorii în mitologia greacă

Vestigii arhaice importante găsite în situl templului lui Apollo

Încălzirea globală începe să aibă efecte din ce în ce mai vizibile: în câteva decenii, multe insule vor fi de nelocuit din cauza inundaţiilor

În căutarea celui mai celebru tărâm pierdut. Unii cred că este un mit, alţii că l-au găsit pe Google Earth

Astrofizicienii au creat o hartă 3D cu Universul la începutul existenţei, descoperind circa 4.000 de galaxii

O particulă misterioasă detectată deasupra unor insule din Alaska ”nu provine dintr-o sursă naturală”

Supervulcanul scufundat de pe coasta Japoniei ”Ar putea ucide 100 de milioane de oameni”

Creşterea nivelului oceanelor a dus la dispariţia completă a opt insule din Pacific

Top 10 creaturi bizare din adâncul mărilor

VIDEO. Dubai construieşte un nou „oraş” pe mare. Cum arată grandiosul proiect

TOP 5 cele mai bizare creaturi de pe fundul Oceanului Pacific – VIDEO

Matrioşka în variantă naturală! Cea mai fascinantă ciudăţenie geologică: o insulă în interiorul unui lac al unei insule care se află în interiorul unui lac al unei insule – VIDEO